Poradnia lekarza POZ w Zarzeczu

KONTAKT

Telefony:

Rejestracja tel. 16 640 15 21

PERSONEL LEKARSKI

lek. Jolanta Borcz
SPECJALISTA CHORÓB PŁUC, PEDIATRII, MEDYCYNY RODZINNEJ
PRZYJMUJE:
PONIEDZIAŁEK: 0800 – 1800(08:00 – 10:00 wizyty domowe)
WTOREK: 0800 – 1245
ŚRODA: 0800 – 1800(16:00 – 18:00 wizyty domowe)
CZWARTEK: 0800 – 1800(16:00 – 18:00 wizyty domowe)
PIĄTEK: 0800 – 1600
lek. Anna Garus
SPECJALISTA CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, GERIATRII
PRZYJMUJE:
ŚRODA: 1500 – 1800
lek. rez. Jarosław Pikuła
PRZYJMUJE:
PIĄTEK: 1500 – 1800
lek. rez. Paweł Kasprzyk
PRZYJMUJE:
WTOREK: 1500 – 1800
lek. Maryna Onyshchenko
PRZYJMUJE:
PONIEDZIAŁEK: 0700 – 1430 (13:30 – 14:30 wizyty domowe)
WTOREK: 0700 – 1430 (13:30 – 14:30 wizyty domowe)
lek. Beata Szebla
SPECJALISTA NEUROLOG
PRZYJMUJE:
PONIEDZIAŁEK: 1030 – 1430
ŚRODA: 0800 – 1300

Pacjentom udzielane są teleporady w godzinach pracy lekarza

Korzystasz z teleporady, gdy:

  1. Istnieje podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
  2. Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  3. Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  4. Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
  5. Twoje dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.

Co uzyskasz przez teleporadę u swojego lekarza

  • zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-skierowanie
  • zlecenie na test na koronawirusa
  • e-receptę
  • sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli Twój stan zdrowia będzie tego wymagał).
Jak przebiega teleporada
  1. Przed udzieleniem teleporady potwierdzenie tożsamość pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru, okazanych przy wideoporadzie (np. dowód osobisty) albo wskazanych w Internetowym Koncie Pacjenta.
  2. Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
  3. Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
  4. Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
  5. Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.

REJESTRACJA OGÓLNA