Poradnia lekarza POZ w Zarzeczu
KONTAKT
Telefony:
Rejestracja tel. 16 640 15 21
PERSONEL LEKARSKI
lek. Jolanta Borcz SPECJALISTA CHORÓB PŁUC, PEDIATRII, MEDYCYNY RODZINNEJ PRZYJMUJE: PONIEDZIAŁEK: 0800 – 1800(08:00 – 10:00 wizyty domowe) WTOREK: 0800 – 1245 ŚRODA: 0800 – 1800(16:00 – 18:00 wizyty domowe) CZWARTEK: 0800 – 1800(16:00 – 18:00 wizyty domowe) PIĄTEK: 0800 – 1600 |
lek. Anna Garus SPECJALISTA CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, GERIATRII PRZYJMUJE: ŚRODA: 1500 – 1800 |
lek. rez. Jarosław Pikuła PRZYJMUJE: PIĄTEK: 1500 – 1800 |
lek. rez. Paweł Kasprzyk PRZYJMUJE: WTOREK: 1500 – 1800 |
lek. Maryna Onyshchenko PRZYJMUJE: PONIEDZIAŁEK: 0700 – 1430 (13:30 – 14:30 wizyty domowe) WTOREK: 0700 – 1430 (13:30 – 14:30 wizyty domowe) |
lek. Beata Szebla SPECJALISTA NEUROLOG PRZYJMUJE: PONIEDZIAŁEK: 1030 – 1430 ŚRODA: 0800 – 1300 |
Pacjentom udzielane są teleporady w godzinach pracy lekarza
Korzystasz z teleporady, gdy:
- Istnieje podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
- Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
- Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
- Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
- Twoje dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.
Co uzyskasz przez teleporadę u swojego lekarza
- zalecenia
- e-zwolnienie
- e-skierowanie
- zlecenie na test na koronawirusa
- e-receptę
- sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli Twój stan zdrowia będzie tego wymagał).
Jak przebiega teleporada
- Przed udzieleniem teleporady potwierdzenie tożsamość pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru, okazanych przy wideoporadzie (np. dowód osobisty) albo wskazanych w Internetowym Koncie Pacjenta.
- Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
- Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
- Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
- Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.
REJESTRACJA OGÓLNA
TEL: 459 595 505 E-MAIL: rejestracja@spzoz-przeworsk.pl
lub ONLINE przez Podkarpacki system informacji medycznej